Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  850 LE MANS 1 - 1977

Bouwjaar:
1977
Kleur:
ROOD
Vermogen:
60 kW
Teller:
3.437 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
moto-guzzi - 850-le-mans-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ongekend mooi en ziet er uit als nieuw ! Deze 1e serie LeMans I ! is geheel gerestaureerd en gereviseerd !!! Spuit werk door MotorPaints Assen. Verkoop in opdracht klant.
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
HMI Italiaanse Motoren
Dorpsstraat 280
Kiel Windeweer
Plan de route
0598-623316
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion