Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V ABS - 2011

Garantie: Ja
35739 Km
WIT METALLIC
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Inbegrepen afleverpakket: Basis & Bosgoed Garantie (3 maanden): 3 maanden garantie op mechaniek van motor en transmissie.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden basis garantie, Netjes gepoetst, Onderhoud indien nodig, Technische controle, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Volle tank brandstof

Een uiterst betrouwbare kilometervreter, met een eigenzinnig Italiaans design.
Aan alles merk je dat deze Moto Guzzi is gebouwd om serieuze afstanden comfortabel af te leggen.
Een heerlijke zit, verhoogd windscherm, handvatverwarming, handkappen, cardanaandrijving en drie serieuze koffers om voldoende bagage mee te kunnen nemen.

De oerdegelijke en koppelrijke 'Quattro Valvole' V-Twin 1200 staat erom bekend om astronomische kilometerstanden te kunnen behalen.
Met 35.800 kilometer ervaring heeft deze Stelvio dus nog vele avonturen in het vooruitzicht.

Haar eerste kilometers in 2011 legde ze af in, waar kan het ook anders, Italië.
In 2016 maakte ze kennis met haar Nederlandse eigenaar.
Zowel in Italië als in Nederland is er ook op het technische vlak prima voor de Guzzi gezorgd, getuige de aanwezige facturen en een keurig afgestempeld onderhoudsboekje.

Deze Italiaanse verdient het simpelweg om haar kwaliteiten te tonen op (weg naar) de Stelvio.
Maar voordat ze mee mag zorgen wij nog voor de onderhoudsbeurt. En een volle tank. En 3 maanden garantie.

Benieuwd naar de rijeigenschappen? Volkomen logisch!
Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste routes op de Veluwe om de hoek liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst in verband met aanwezigheid / beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Handkappen, Handvatverwarming, Middenbok, Topkoffer, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion