Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III CARBON - 2020

9293 Km
Zwart/rood
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een gelimiteerde Moto Guzzi V7 Carbon NO 993 van de 1921.
Wij leveren de motor af op een nieuw set banden.
Deze prachtige motor is afkomstig van de 1e eigenaar.
Het is een BTW motor, de zakelijke rijder kan de BTW terug vragen.
 
Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, ABS, Alarmverlichting, BTW Motor, dempers, andere en uitlaatsystemen, eerste eigenaar, gear indicator, Handvat verwarming, kofferbeugel set, Limited Edition, Om te bouwen naar 35kw, Onderhouds historie aanwezig, special edition, Sportdemper, stuurkuipje, usb aansluiting, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion