Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT TRAVEL - 2025

€ 15.449,- € 16.449,-
Garantie: Nee
Nieuw
Bruin
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
moto-guzzi - v-85-tt-travel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi V85 TT Travel E5+
Moto Guzzi Days aanbiedingen! Ontvang nu t/m 31 mei 2025 maar liefst 1000 euro korting bij aanschaf van deze motorfiets! Dus nu van 16.549,- voor 15.549,-.


De meest complete uitvoering van Moto Guzzi V85 familie. 

De Moto Guzzi V85 TT Travel zorgt ervoor dat elke rit een avontuur wordt. De standaard complete uitrusting maakt dat heel duidelijk, van het beschermende Touring windscherm, het verwarmde zadel en handvatten tot de stevige zijkoffers met hun royale inhoud. Een uitgebreid elektronisch en multimediapakket verhoogt niet alleen de veiligheid en het rijplezier, maar benadrukt ook de kwaliteiten van de motor voor reizen op middellange en lange afstand. Het maakt niet uit hoe ver weg de bestemming is, het gaat om het plezier om er te komen.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is ontworpen om er een geweldige reis mee te maken. Het heeft namelijk een 23-liter brandstoftank en voorzieningen zoals zijwindgeleiders en een extra hoog, verticaal verstelbaar windscherm, dat maximale bescherming biedt op snelwegen en bij koud weer.

De Moto Guzzi V85 TT Travel is altijd klaar voor vertrek, compleet met bagage en een passagier, ongeacht de periode van het jaar. Dat komt omdat hij wordt geleverd met het meest uitgebreide standaard uitrustingspakket van het hele V85-gamma, inclusief instelbare voorbelasting van de achterschokdemper, verwarmd zadel en handvatten, een hoger dan normaal Touring windscherm voor meer bescherming en Urban zijkoffers (de rechter koffer heeft een inhoud van 37 liter en kan een integraalhelm bevatten, terwijl de andere een inhoud heeft van 27,5 liter).

De Moto Guzzi V85 TT Travel wordt geleverd met een 6-assige IMU, ABS (ook in bochten) en Cruise Control. Ook inbegrepen is Moto Guzzi MIA, het multimediasysteem dat je smartphone verbindt met de motorfiets en de functies van het bedieningspaneel uitbreidt. Het activeert ook de Custom rijmodus, die een vijfde optie toevoegt aan de bestaande Road, Sport, Rain en Off-road instellingen. Deze wordt alleen standaard geleverd op de V85 TT Travel en stelt de rijder in staat om het vermogen, de tractiecontrole en het ABS volledig zelf in te stellen.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion