Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 ROAMER - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
Gold
Vermogen:
40 kW
Teller:
8.507 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
moto-guzzi - v-9-roamer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Moto Guzzi V9 Roamer
Motor in nieuwstaat 
Bouwjaar 2016
Zeer lage km stand 8507
Complete motor met 2 sleutels, Boekjes aanwezig (Beurten afgestempeld)

De V9 Roamer is een unieke motor die zich onderscheidt door zijn robuuste en tegelijkertijd elegante uitstraling. De 850cc V-twin motor levert voldoende vermogen voor zowel ontspannen ritten als meer dynamisch rijgedrag. Het geluid van de karakteristieke Guzzi-motor en de comfortabele rijhouding maken elke rit bijzonder.

Motor staat klaar en kan direct afgehaald worden
Inruil / Financiering mogelijk
Gratis tenaamstelling
Gratis 5 dagen ALL-RISK dekking

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion