Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  CALIBRO BAGGER - 2025

Nieuw
Zwart
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
moto-morini - calibro-bagger
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Moto Morini verbreedt zijn horizon met de gloednieuwe Calibro, een op maat gemaakte motorfiets die is ontworpen voor alle avontuurlijke motorrijders die zich niet willen beperken tot het gewone en op zoek zijn naar een wereld waarin ze hun innerlijke zelf kunnen laten spreken.

Met de Calibro maakt Moto Morini een sterke terugkeer naar het custom segment door een motorfiets te presenteren die gekenmerkt wordt door een ontwerp met een grote persoonlijkheid, geschikt voor de stijlbewuste rijder die op zoek is naar een unieke motorfiets met een kenmerkende "Amerikaanse" look.

De motorfiets zal op de markt worden gebracht in de versie met vol vermogen of met een vermogen van 35 kW, geschikt voor het A2-rijbewijs. Beide varianten worden aangedreven door een zeer betrouwbare motor die zowel plezierig als zeer zuinig is. Deze motor maakt de Calibro tot de ideale metgezel voor iedereen die op zoek is naar een trouwe en onvermoeibare partner op de weg.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Moto Morini
Model Calibro Bagger
Kleur Zwart
Segment Scrambler
Cilinderinhoud 693 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.399,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.699,-

Incl. gratis bezorging door heel Zeeland.

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sweptbacks" betekent: Uitlaatbochten die vanaf de cilinderkop direct schuin naar achteren terugbuigen (zijdelings langs de cilinders) om een met het oog op de prestaties zo kort mogelijke verbinding met de dempers te verkrijgen. Van to sweep back, naar achteren draaien. Sweptbacks komen niet zo gauw tegen de grond bij het plat door de bocht gaan. Op terreinmotorfietsen zorgt de sweptback-uitlaat ervoor dat de uitlaatdemper niet onder water komt te staan wanneer door een beek of rivier wordt gereden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion