Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Motorcenter Venlo en Motorcorner.nl zijn met meer dan 50 jaar ervaring in de motoren branche uw motorplezier leverancier hierdoor leveren wij alleen maar top kwaliteit motoren. Komt het zien met eigen ogen en u zult versteld staan.
Bel : 06-51305405 of mail verkoop@motorcentervenlo.nl
Bezoekadres:
Rudolf Dieselweg 28 A
5928 RA Venlo / Blerick
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60 pk / kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2190 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe 650 X-Cape vervolledigt het aanbod van dochteronderneming Zhongneng . Ja, Morini maakt deel uit van de grote Chinese groep. Maar laten we het negeren. Laten we eens nader bekijken waar deze fiets zijn wielen neerzet. In DE nieuwe opkomende niche, die van veelzijdige en getypte offroad-paden, met een redelijke verplaatsing. Wees getuige van de 700 Tenere en Tuareg660 . Na het overspoelen van hun assortiment maxi-trail-GT s, krijgen fabrikanten weer zin in avontuur.



Het is voor deze route, waar de alleskunner ook de weg moet kunnen verpletteren, dat de X-Cape zijn diensten komt aanbieden. Ze laat het bovendien zonder omweg zien. Met een zeer langwerpige torso, een profiel op stelten, wielen om op krokodillen te lopen en het vertrouwen van Jack Colton, komt de behoefte aan barouder duidelijk naar voren. Toegegeven, het 19-inch voorwiel is niet zo aantrekkelijk als een 21 -inch voor offroad, maar alle schoenen nodigen uit tot sjokken. De spaakvelgen zijn voorzien van Pirelli Scorpion Rally Str -profielbanden , wat al genoeg is om een ​​paar stenen op te tillen. |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
 | Venlo-Blerick, Limburg |
 | 06-51305405 |
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen.
Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken