Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 400 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Bianco Luna, Blu Oxygen, Grigio Cloud
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In zijn versie met HPE 400cc-motor wordt de Beverly een unieke combinatie van kracht en stabiliteit. De sportieve eleganite van het voertuig wordt benadrukt door de standaard frontkuip en speciale dubbele uitlaat, terwijl dankzij de grote wielen en de standaard Piaggio MIA-applicatie van de Beverly 400 cc het rijden een nieuwe dimensie krijgt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website

Wilt u het rijden op een Piaggio Beverly ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en op zaterdag van 9:00 t/m 16:00.
maandag/dinsdag open op afspraak.

Euromotor Hoevelaken is de Vespa / Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, occasions, onderdelen, accessoires, kleding en helmen.haal/bezorg service.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion