Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Piaggio MP3 Touring LT 300 IE .
Deze MP3 LT is geschikt voor het A2 rijbewijs en indien het rijbewijs B voor 19 Januari 2013 is behaald voor het autorijbewijs.
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
 |
Motor | Eencilinder, 4-takt lucht gekoeld |
Boring x slag | mm x mm |
Cilinder inhoud | 300 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectiesysteem |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 25 pk / kW bij 7500 tpm |
Max. koppel | 23.5 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | Automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | 125 km/u |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | vier armen twee wielen |
Vering achter | dubbele schokbreker |
Remmen voor | 240 mm dubbele remschijf |
Remmen achter | 240 mm enkele remschijf |
Voorband | 120/70/12 |
Achterband | 140/70/14 |
Wielbasis | |
Lengte | 2160 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1350 mm |
Zithoogte | |
Drooggewicht | 253 kg |
Leverbare kleuren | Blauw Grijs Zwrart |
Beschrijving | De nieuwe MP3 Touring is ook beschikbaar in een LT versie. die kan worden bereden door de houders van een normaal autorijbewijs. De MP3 LT Touring onderscheidt zich van andere varianten door aantal wijzigingen die noodzakelijk zijn voor specifieke typegoedkeuring, zoals een front spoor verbreed tot 465 mm, motortype knipperlichten, een licht geïntegreerd in het onderste deel van het been schild en integrale remmen, waardoor zowel de voor als achterrem gelijktijdig worden toegepast door een extra rempedaal op de voetsteun. Het berijden van de Piaggio MP3 is een revolutionaire ervaring die het concept van mobiliteit voor altijd zal veranderen, de dubbele wielen met voorvering zorgen voor het niveau van stabiliteit in de bochten, superieur aan een normale scooter. Op snelheid, en zelfs bij het rijden achter andere voertuigen blijft de Piaggio MP3 Touring aan de weg geplakt en levert altijd maximale prestaties in alle veiligheid. Voordelen van de drie wielen revolutie kunnen in het bijzonder worden gevoeld op een nat wegdek en in andere rijomstandigheden die kritiek zijn voor conventionele tweewielers. In stedelijke gebieden is de Piaggio MP3 ongeëvenaard in termen van veiligheid: kasseien, slecht wegdek, tramlijnen en putdeksels worden genomen met onvoorstelbaar veel gemak en stabiliteit. Doordat de Piaggio MP3 niet groter is dan een maxi scooter, biedt deze een bijzondere handigheid, de Piaggio MP3 Touring is helemaal thuis in een stadscentrum. De Piaggio MP3 is ook opvallend gemakkelijk te parkeren, door de elektrohydraulische voorwielophanging blijft de MP3 rechtop staan zonder gebruik te maken van de stand. De revolutionaire Piaggio MP3 heeft een ongelooflijk korte remweg, ongeëvenaard door iets anders in de scooterwereld: het krachtige drievoudige schijf remsysteem en de ongelooflijke grip van het voorfront zorgen ervoor dat de remweg 20% korter is dan de best presterende scooter in kritieke grip. Als de Piaggio MP3 de weg van de stad achter zich laat, toont deze echt waar het van gemaakt is. De wegligging, bochtveiligheid en hellingshoek is onbereikbaar voor conventionele scooters, gegarandeerd intens rijplezier op snelle landwegen |
| Dealerschappen: NIMOTO, SUZUKI |
Jan Dokter Motors B.V.
Al meer dan 24 jaar het adres voor nieuwe en gebruikte motorfietsen van alle merken. Ook voor onderhoud, taxatie en reparatie staan wij voor alle merken klaar!
* Huur bij ons een Motor
* Wij kopen uw gebruikte Motor
* Haal & Breng service
* Onze schadeservice
* Winterstalling
* Handige links
 | Ede, Gelderland |
 | 0318-610081 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KAWASAKI