Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 SPORT HPE ABS ASR - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
32 kW
Teller:
8.874 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Piaggio MP3 500 HPE Sport uit 2020 met slechts 8.874 km op de teller. Deze motorscooter verkeert in keurige staat en wordt geleverd met 
6 maanden garantie.

Deze MP3 is geen import uit het buitenland maar door Motoveda in 2020 nieuw geleverd, de volledige onderhoudshistorie is dus bekend.

Voorzien van een Akrapovič demper voor een sportieve sound, een telefoonhouder met USB-aansluiting en een origineel alarm voor extra veiligheid.

Zoek je een krachtige, comfortabele en betrouwbare motorscooter die direct klaar is voor vele kilometers rijplezier? Dan is deze MP3 de ideale keuze – stap op en ervaar het zelf!

Nieuwsgierig geworden? Bel Snel voor meer informatie, of kom langs voor een proefrit!

  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MotoVeda
Galvanistraat 55
Ede
Plan de route
0318-625625
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion