Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  METEOR 350 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Fireball Red
Vermogen:
15 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 36 maanden
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
royal-enfield - meteor-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Meteor is een uiterst verfijnde, gemakkelijke en toegankelijke cruiser.
Het is een charmante combinatie van klassieke cruiser-styling met moderne mogelijkheden.
We wilden een motorfiets bouwen die een geweldige cruise-ervaring kon garanderen voor zowel nieuwe als ervaren rijders.
De Meteor is daar perfect voor. Hij is gemakkelijk, zeer comfortabel met een uitstekende ergonomie, en absoluut plezierig voor dagelijks gebruik, terwijl hij ook geweldig is in de stad.
De balans van de motor, de wendbaarheid en de opgewaardeerde remmen resulteren in een ongeëvenaarde rijervaring.

• 349cc lucht-olie gekoelde eencilinder
• 20,2pk
• 27Nm koppel bij 4000 toeren
• balans as
• 5 versnellingen
• led verlichting
• uitgebreid lcd display
• 3 jaar garantie en 3 jaar Road Side Assistance!

Vele accessoires leverbaar voor de motorfiets en natuurlijk een uitgebreide kleding collectie om het community gevoel van Royal Enfield compleet te maken!
De nieuwe Meteor erft zijn naam van een andere iconische Royal Enfield motorfiets uit de jaren vijftig.
De aan het einde van 1952 geïntroduceerde Meteor was een prachtige touringmotor met een reputatie die de tand des tijds heeft doorstaan.
De geheel nieuwe Royal Enfield Meteor ‘easy-cruiser’ draagt de kenmerkende styling van Royal Enfield maar heeft veel nieuwe features waardoor het voor deze tijd al net zo’n prachtige motorfiets is als zijn naamgenoot..

Beschikbare kleuren:

Fireball Red ( € 5.999,-)

Stellar Black ( € 6.099,-)

Stellar Blue ( € 6.099,-)

Stellar Red ( € 6.099,-)

Supernova Red ( € 6.249,-)

Supernova Blue ( € 6.249,-)

Aurora Blue ( € 6.249,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Meteor 350
Kleur Fireball Rood
Segment Retro
Cilinderinhoud 349 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 5.699,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 5.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Jan Poppe Motoparts
De Zompe 16-C
Serooskerke
Plan de route
0118-596311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion