Nieuwsbrief:

SUZUKI  GLADIUS ABS - 2013

35223 Km
N.v.t.
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
suzuki - gladius-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Suzuki Gladius – 2013 | 35.223 km | ABS

 

Op zoek naar een veelzijdige en stijlvolle motor?


Deze Suzuki Gladius uit 2013 combineert wendbaarheid met een sportieve uitstraling en is voorzien van handige extra’s!

 

Bouwjaar: 2013
Kilometerstand: 35.223 km
ABS voor extra veiligheid
Hepco & Becker kofferset voor voldoende bagageruimte
SW-Motech tanktas voor extra opbergruimte
Korte nummerplaathouder voor een strakke look
LED-knipperlichten voor een moderne uitstraling

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!


0511-233032 |info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion