Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Een zeer mooi gebouwde cafe racer met het ijzersterke bandit blok.
Kleurstelling moto gp kleuren.
- Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de
weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.
Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.
Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .
Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper
geen probleem.
Tevens werken wij met zoek opdrachten.
Wij geven ook garantie op onze motoren.
Motorsprakel
weerseloseweg 2
7522pt enschede
tel 0637445287
info@autosprakel.nl
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.
Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ons aanbod varieert sterk van Cult bikes zoals Ducati 916 888 en de 999 tot aan de Honda VTR 1000 SP 1 en de Yamaha XJR 1300 SP. Tevens verkopen wij Tour motoren zoals de Yamaha XTZ 1200 Tenere en de BMW R1200 GS. Ook voor de beginnende motorrijder hebben wij een leuk aanbod motoren.
U bent te allen tijde welkom om contact met ons op te nemen of om ons bedrijf te bezoeken zodat we onder het genot van een kopje koffie uw wensen kunnen bespreken.
We horen of zien u graag.
Rob en Tom Sprakel.
 |
Motor Sprakel |
|
Weerseloseweg 2
Enschede
Plan de route
|
 |
06-37445287
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken