Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8T - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Groen Zwart Goud
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
suzuki - gsx-8t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSX-8T is een opvallende verschijning in het Street-segment. Met zijn stijlvolle ronde LED-koplamp, geïntegreerde contourverlichting en exclusieve bar-end spiegels straalt hij klasse en karakter uit. De vernieuwde brandstoftank met opgelegd Suzuki-logo en een royale inhoud van 16,5 liter benadrukt het doordachte design. De goudkleurige voorvork en luxe afwerking maken het plaatje compleet: dit is een motor die gezien mag worden.

De GSX-8T is, net als zijn broer de nieuwe GSX-8TT, gebaseerd op de veelgeprezen GSX-8S, winnaar van de Motoplus vergelijkingstest. Dat betekent: een uitgebalanceerd rijwielgedeelte, comfortabele ergonomie en een stabiel, wendbaar rijgedrag. Of je nu door de stad rijdt of een sportieve rit maakt over bochtige wegen, de GSX-8T voelt zich overal thuis. De rechtop zitpositie en het stijve frame zorgen voor vertrouwen en controle.

Onder de tank ligt een 776cc paralleltwin met een 270°-krukasconfiguratie, die zorgt voor een krachtig en soepel motorkarakter. Dankzij het Suzuki Cross Balancer Systeem blijven trillingen tot een minimum beperkt. Standaard is de GSX-8T uitgerust met een Bi-directioneel Quickshifter, drie rijmodi, tractiecontrole, Low RPM Assist en Suzuki Easy Start. Alles wordt overzichtelijk weergegeven op het heldere 5” TFT-display.

Wat de GSX-8T echt onderscheidt, zijn de zilverkleurige radiatorkappen met het ronde GSX-8-embleem – een subtiele knipoog naar de 8-ball, de beslissende zet in poolbiljart. De bar-end spiegels versterken het naked-bike karakter en bieden optimaal zicht. Deze motor is ontworpen voor rijders die niet alleen topprestaties zoeken, maar ook trots willen zijn op hun machine. De GSX-8T is meer dan een motor – het is een statement.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2025 Motoroccasion