Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1998, 24323 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1999, 49900 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 1.650,- € 1.850,- p/mnd klik hier
2000, 49288 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 2.075,- p/mnd klik hier
2001, 38264 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2001, 48930 Km
SUZUKI GSX-R 600 SRAD
SUZUKI GSX-R 600 SRAD
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002,
SUZUKI GSX-R 600 W
SUZUKI GSX-R 600 W
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 34350 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 53234 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2004, 42958 Km
SUZUKI GSX-R 600 W
SUZUKI GSX-R 600 W
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2004,
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 4.945,- p/mnd klik hier
2005, 31353 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 32182 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2006, 58016 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2007, 33747 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2007, 30433 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 47087 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2008, 39888 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 43802 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2014, 47641 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion