 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 73.4 mm x 73.4 mm |
Cilinder inhoud | 999 cc |
Comp. verhouding | 12,2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie (2 injectoren per cilinder) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 152 pk / 112 kW bij 10,000 tpm |
Max. koppel | 106 Nm bij 9,500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | aluminium brugframe |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 125 mm |
Vering achter | Swingarm, oliegevulde schokdemper, schroefveer, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR 17 M/C (58W), Tubeless |
Achterband | 190/50 ZR 17 M/C (71W), Tubeless |
Wielbasis | 1,405 mm |
Lengte | 2,115 mm |
Breedte | 795 mm |
Hoogte | 1,080 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 209 kg |
Leverbare kleuren | Blauw, Grijs, Zwart |
Beschrijving | ULTIEME STRAATMOTOR

Suzuki heeft de GSX-S1000 letterlijk op alle fronten aangepast, verbeterd en aangescherpt. Allemaal met nog meer focus op de rijder. Gebleven is de mix van sportiviteit, de comfortabele rechte zitpositie, een lichtgewicht frame, indrukwekkend vermogen en alledaagse bruikbaarheid. En dat alles samengebracht in een veelzijdige machine met een agressieve look, inclusief stoere verticaal geplaatste LED-koplamp. |