Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 KATANA - 2019

€ 10.295,- € 10.495,-
Garantie: Ja
774 Km
Grey
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prachtige Suzuki Gsx-s 1000 Katana
Nederlandse motor in nieuwstaat
Boekjes + 2 sleutels aanwezig
775Km Bouwjaar 2019
1000CC / 149Pk
Traction control 
Diverse rijmodi 
Lcd display 

Inruil  / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion