Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
PRACHTIGE SUZUKI SFV 650 GLADIUS
- Korte kentekenplaathouder
- Kleine knipperlichten
- Gear indicator
- Bobbins
- Zeer nette motor
- .
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoeld, 4-takt, 90° V-twin, 2 cilinder |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel Injection 39mm |
Ontsteking | Elektronisch |
Vermogen | 66,6 pk / 50 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 63,1 Nm bij 7600 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | Stalen buizen |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizen |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 290 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele schijf 240mm, 1-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 160/60 ZR17 |
Wielbasis | 1445 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1080 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 202 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, blauw/wit, zwart/rood, grijs/rood |
Beschrijving | |
 |
Select Motors Apeldoorn |
|
Loudonstraat 75
Apeldoorn
Plan de route
|
 |
06-25457013
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA