Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 N ABS - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zilver
Vermogen:
51 kW
Teller:
15.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
suzuki - sv-650-n-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki  SV 650 N ABS ( bouwjaar 2020 )

- ABS
- windscherm in kleur motor
- verstelbare remhendel van V-trek
- verstelbare koppelingshendel van V-trek
- speciaal gelbuddy met tekst sv650
- onderhouds historie aanwezig
 
  • 10 dagen gratis verzekerd
  • Bij interesse graag telefonisch contact met ons opnemen.
    Op mails wat is de uiterste prijs of onzin biedingen wordt niet op gereageerd





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Sipma Motoren
Haadwei 98
Damwald
Plan de route
0511-422534
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion