Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  UH 200 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
Zilver,zwart
Vermogen:
14 kW
Teller:
24.412 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
suzuki - uh-200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette 200cc Suzuki Burgman ideaal voor woon/werk touren of mee op de camper.
Deze scooter hebben wij eerder al een gekocht en verkocht dus kennen we al wat langer.

Geheel origineel op het hoge FABBRI windscherm na. 

Voorzien van Oxford handvatverwarming. Heerlijke voor de koudere dagen en instelbaar in 5 of 6 stappen.
Krachtige motor met een topsnelheid tussen de 120-140km/u.

Beurtje gehad en nieuw luchtfilter.

Nu opstapklaar!

Prijs €1950.- incl gratis 1 maand verzekering. 
Inruil bespreekbaar

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen geen probleem. Prijs 2025  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
    Dé MOTO MORINI dealer van Noord-Nederland, plan NU je proefrit op een DEMO model!

    💰 Verkoop je je motor? Neem zonder aarzelen contact met ons op!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ENERGICA
© 2000 - 2025 Motoroccasion