Wij zijn dé Suzuki dealer van Nederland en trots om een breed assortiment aan nieuwe Suzuki modellen te presenteren in onze showroom. Maak een proefrit en ervaar zelf de kwaliteit en rijcomfort van Suzuki!
Recent zijn wij ook officieel dealer van Royal Enfield en QJMOTOR, waardoor we ons aanbod verder hebben kunnen diversifiëren. Naast nieuwe motoren hebben we ook een ruime voorraad occasions van zowel Suzuki als andere merken.
Bij Hoegee Suzuki Center vindt u niet alleen motoren, maar ook een uitgebreide selectie kleding en accessoires. Onze moderne werkplaats is uitgerust met een testbank, zodat we uw motorfiets kunnen controleren en afstellen voor optimaal rijgenot. Als Yoshimura importeur bieden wij alle benodigde producten voor uw motor, van slip-on dempers tot hoogwaardige tuning.
Kom gerust een keer langs in onze showroom in Afferden. De koffie staat voor u klaar!
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via telefoon: 0487-514552, of stuur een e-mail naar info@hoegeesuzukicenter.nl.
Bezoek ook onze website: www.hoegeesuzukicenter.nl en volg ons op Facebook: facebook.com/HoegeeSuzukiCenter.
Tot ziens!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin
Boring x slag
81|62,6
Cilinder inhoud
645
Comp. verhouding
11,2:1
Kleppen
Brandstof toevoer
injectie
Ontsteking
Vermogen
71||8,800
Max. koppel
62|6,500
Koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld
Vering achter
Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld
Remmen voor
Dubbele schijfremmen
Remmen achter
Remschijf
Voorband
110/80R19M/C 59V
Achterband
1150/70R17M/C 89V
Wielbasis
1,560
Lengte
2,275
Breedte
835
Hoogte
1,405
Zithoogte
830
Drooggewicht
213
Leverbare kleuren
Champion Yellow, Pearl Glacier White, Glass Sprarkle Black
Beschrijving
Met zijn ultieme zitcomfort, zijn pittige en levendige 650 cc V-twin, zijn sublieme wendbaarheid en zijn uitgebreide bagagemogelijkheden is de term multi-purpose beter op zijn plaats. De V-Strom 650A is de ideale motor voor woon-werkverkeer in de stad, een dagtour naar zee of een romantisch uitje met zijn tweeën. Maar de V-Strom 650A draait ook zijn hand niet om voor een vakantietrip naar verre oorden, met volgeladen koffers uit de accessoirerange. Deze V-twin blinkt uit in souplesse en heeft met 71 pk meer dan genoeg power in huis voor opwindende tochten of snelle snelwegritten. Daarbij brengen zijn efficiënte karakter en zijn riante tankinhoud verre horizonten nog dichterbij ...
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek."
Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren.
Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.