Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Extreem nette Suzuki DL650 Allroad V-strom. Deze originele Nederlandse motorfiets heeft een maximum vermogen van
49 kW (67 PK) en een cilinderinhoud van
645 cc.
Bouwjaar: 2009
Tellerstand: 24724km
2sleutels en boekjes
Nieuwstaat
Kappa Koffer
2x USB aansluiting
12 Volt aansluiting
Michelin banden
Recent beurt en nieuwe kettingset gehad.
Kortom deze motor staat opstapklaar, neem contact op voor een afspraak met tel 0650266464 ook te WhatsAppen.
Prijs €4950.- incl 1 maand gratis verzekerd ( dekking naar keuze).
Inuil, ja graag.
Garantie en financiering mogelijk in overleg.
Bezorgen mogelijk. 2025 tarief €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.
Voor het maken van een afspraak contact opnemen met 06 - 50 266 464
Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoeld, 90° V-twin, 4-takt |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Fuel injection 39mm |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 66.62 pk / 49 kW bij 8800 tpm |
Max. koppel | 63 Nm bij 7600 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 liter |
Topsnelheid | 180 km/u |
ABS | nee |
Frame | Aluminium Twin-Spar |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning en uitgaande demping instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven met dubbele zuigerremklauwen |
Remmen achter | Enkele 260 mm schijf met enkelvoudige remklauw |
Voorband | 110/80R19 |
Achterband | 150/70R17 |
Wielbasis | 1555 mm |
Lengte | 2290 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 194 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, oranje, wit |
Beschrijving | |
Louwsma Motoren is in december 2014 opgericht. Het grootste deel van de werkzaamheden bestaat uit de in- en verkoop van motoren en verkoop van nieuwe- en gebruikte onderdelen.
 | Balk, Friesland |
 | 06-50266464 |
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maÂken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introducÂtie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgeÂvoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich oveÂrigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verandeÂren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de EnÂgelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorÂfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BOSS HOSS