Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2004, 19354 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2005, 65234 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2005, 22800 Mls
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 27154 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 10698 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 54500 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 61181 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 23500 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.745,- p/mnd klik hier
2019, 13495 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2020, 25001 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2020, 22511 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13988 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2021, 10900 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 19.945,- p/mnd klik hier
2022, 4304 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2022, 4547 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2023, 9590 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 27.500,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 30.395,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 30.395,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 30.395,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Expansieuitlaat" betekent: Uitlaatdemper voor tweetaktmotoren. Na een versmalling loopt de demper breed uit om vervolgens weer te versmallen en in een (verstelbaar) pijpje uit te lopen. De uitlaatgassen expanderen eerst en worden vervolgens samengeperst waardoor er een drukgolf terug de cilinder in gaat. Tegendruk is bij een tweetakt motorfiets onontbeerlijk omdat de uitlaat onderdeel uitmaakt van het spoelsysteem. Een expansieuitlaat geeft een extra grote tegendruk, waardoor het motorvermogen toeneemt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion