Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Ben jij op zoek naar een naked bike die brute kracht, verfijnde technologie én een ongekend strak rijgedrag combineert? Dan is deze Triumph Speed Triple 1200 RS jouw ultieme droommachine!
Waarom deze Speed Triple 1200 RS?
- Krachtige 1160cc driecilinder motor met 180 pk & 125 Nm koppel
- Premium Öhlins volledig instelbare vering voor tophandling
- Brembo remmen voor maximale controle & veiligheid
- Lichtgewicht chassis en agressief design
- High-end TFT display met connectiviteit
- Diverse rijmodi (Rain, Road, Sport, Track & Rider)
- Slechts 24.210 km gereden
- Volledig Triumph dealer onderhouden
Tip: bekijk alle duidelijke en XXL foto's op onze website.
Omschrijving
Optische staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Kenteken: 17-MZ-HB
Datum eerste toelating: 02-12-2021
Kilometerstand: 24210km
Aantal sleutels: 2
Boekjes aanwezig: ja
Opties
- ABS
- Traction control
- Wheelie control
- 5"full-colour TFT display
- Diverse ride modes
- Quickshifter up & down
- Ohlins instelbare vering
- Brembo remmen
- Keyless
- Handvatverwarming
- Bar-end spiegels
- Carbon voorspatbord
- Korte kentekenplaathouder
- LED kleine richtingaanwijzers voor en achter
Mototoko levert jou deze motor inclusief:
- Grondige was en poetsbeurt.
- Uitgebreide 40 punten check.
- Tenaamstelling en eventuele vrijwaring inruilmotor.
- Optie tot bezorging door heel Nederland voor €150.
- Uitgebreide financieringsmogelijkheden.
- Mogelijkheid tot 5 dagen gratis voorlopige dekking.
Openingstijden
Wij zijn op afspraak geopend, ook vaak op zaterdagochtend. Neem contact op via Marktplaats, onze website of bel/app naar 06-53627150 / 06-15206738.
Inruil
Stuur ons duidelijke foto’s, een omschrijving en richtprijs, dan bekijken we de mogelijkheden.
Garantie
Mototoko biedt 3, 6 of 12 maanden garantie. Meer info vind je op onze website.
Volg ons
Facebook: facebook.com/www.mototoko.nl
Instagram: @mototoko.nl
Wij proberen je zo goed en duidelijk mogelijk te informeren in onze advertenties. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve motorgegevens of drukfouten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 12 kleppen, DOHC, driecilinder in-lijn |
Boring x slag | 90 mm x 90 mm |
Cilinder inhoud | 1166 cc |
Comp. verhouding | 13,3:1 |
Kleppen | 12 |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI |
Ontsteking | |
Vermogen | 180 pk / 132 kW bij 10.750 tpm |
Max. koppel | 125 Nm bij 9000 tpm |
Koppeling | Natte slipkoppeling met meerdere platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Aluminium dubbel buizenframe met aangebout aluminium subframe achter |
Vering voor | Ohlins 43 mm NIX30 upside-down-voorvork met instelbare voorspanning, rebound- en compressiedemping, slag van 120 mm. |
Vering achter | Öhlins TTX36 dubbelbuis monoshock met voorspanning, rebound- en compressiedemping, 120 mm slag van het achterwiel. |
Remmen voor | Voorremmen Dubbele 320mm zwevende schijven. Brembo Stylema monoblok remklauwen, OC-ABS, radiale mastercilinder met seraraat reservoir |
Remmen achter | Enkele 220mm schijf. Brembo tweezuigerremklauw, Optimized Cornering-ABS. Achterste hoofdcilinder met apart reservoir |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 190/55 ZR17 |
Wielbasis | 1445 mm |
Lengte | |
Breedte | 792 mm |
Hoogte | 1.089 mm |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 198 kg |
Leverbare kleuren | zwart, zilvergrijs |
Beschrijving | SPEED TRIPLE RS

De nieuwe RS heeft de beste specificaties en technologie van alle Speed Triples tot nog toe. Denk aan een compleet nieuwe, geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole, een inertiesensor (IMU), vijf rijmodi, premium dempers van Arrow, plaatwerk van koolstofvezel, verbeterd comfort en een vernieuwd driecilinderblok van 1050 cc met een vermogen van 150 pk, om de legendarische prestaties, precisie, wendbaarheid en stuureigenschappen naar een nieuw niveau te tillen.

 |
Wat wil je.... doorgaan in het doordeweekse keurslijf en ook als je vrij bent er op uit met je leasebak? Of zoek je meer? Zoek je buitenlucht, zoek je 360 graden zicht en licht. Zoek je opwinding en wil je de kracht van een machine onder je? Zoek je controle en beheersing over die kracht. Zoek je kameraadschap en saamhorigheid met andere gepassioneerde motorrijders? Dat is het gevoel. Dat is Passie. Precies waarom wij het doen. Vrijheid. Spanning en een beetje sensatie, in plaats van de gezapige rust in de airco van je auto.
Wij zijn Richard en Nik, beide gepassioneerd motorrijders en bevlogen om jou aan je perfecte motor te helpen. Wij zoeken voor jou de mooiste motoren (je weet wel, van die motoren die we zelf ook graag zouden willen rijden) en regelen alles zodat jij zorgeloos een prachtmotor kunt rijden.
 |
Mototoko |
|
Industriestraat 5
Noordwolde
Plan de route
|
 |
06-15206738
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken