Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TWIN 1200 - 2022

Prijs:
€ 13.950,- € 14.950,-
Bouwjaar:
2022
Kleur:
Matgrijs
Vermogen:
Teller:
18.486 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
triumph - speed-twin-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Triumph Speed Twin in zeer goede originele staat met onderhoudsgeschiedenis.

De nieuwe Triumph Speed Twin is een 1200 Bonnenville met meer vermogen in het midden- en topsegment met 100pk en een piekkoppel van maar liefst 112 Nm dat al 500 tpm eerder beschikbaar is dan voorheen. Ook het design en de elektronica hebben een update gekregen voor deze vernieuwde klassieker. Een ware Bonneville look dus in combinatie met een modern motorblok en toepassingen.

RIDE TO A NEW START! 

* Nieuwe locatie, Nieuwe kansen! *

Onze showroom verhuist naar een nieuwe locatie, maar EERST maken we plaats voor waanzinnige acties!
Kom langs tijdens de *Motor(ver)Huis voordeelweken* en profiteer van extra voordeel op ons complete assortiment!

- Waarom wachten? De motor van je dromen is dichterbij dan je denkt! -

NU TE KOOP VAN 14950€ voor 13950€ !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Brabant
Lannerstraat 53
Tilburg
Plan de route
013-8225552
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion