Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TWIN - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
20.154 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
triumph - street-twin
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In perfecte en originele staat.

Triumph Street Twin 900

Heeft als extra:

* Fly screen

* Bar end mirrors

* Verstelbare handels

* Quilted bench seat Zwart

Staat op nieuwe banden en verkeerd in prachtige nieuwstaat

Boekjes / sleutels alles compleet

Altijd netjes zijn onderhoud gehad

Zien = kopen

Na aanpassen geschikt voor A2



Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 900 cc 2 cil. 4-takt
Kilometerstand: 20.000
Kleur: Zwart
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Bar-end spiegels, Comfort Zadel , hendels, andere, Om te bouwen naar 35kw




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JdK Motoren
Karreveld 57
Koudekerke
Plan de route
0118-551101
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion