Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 ABS - 2011

Garantie: Ja
53670 Km
WIT
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze gelegen aan de A58 Breda - Tilburg biedt aan:

Triumph Tiger 1050 ABS uit 2011 met 53.670km. Origineel Nederlandse motorfiets van tweede eigenaar. Complete historie gedocumenteerd.

Voorzien van:
- Remus sportuitlaat + originele uitlaat
- Originele Triumph tank/achter tas
- Middenbok
- HK vering
- Zero Gravity kuipruit
- Uitgebreide boordcomputer
- Zo goed als nieuwe Dunlop Road Smart III banden

Zowel optisch als technisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion