Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1050 ABS - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
Zwart
Vermogen:
85 kW
Teller:
53.059 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
triumph - tiger-1050-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette en goed onderhouden Tiger 1050!

Opties en accessoires:

ABS
Topkoffer
Zij koffers ( softbox)
Middenbok
Vario kuipruit
Remus uitlaatdemper
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
Raalte
Plan de route
0572-371662
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion