Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRT - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Grijs
Vermogen:
69 kW
Teller:
20.987 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
triumph - tiger-800-xrt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Tiger 800 XRT. Uitgerust met ABS, handkappen, verwarmbare handvatten, verwarmbaar zadel, comfort windscherm, valbeugels, LED mistlampen, 12V aansluiting, verstelbare rem-\koppelingshendel, middenbok en een 3- delige kofferset. 
  • Inruil mogelijk.


    Stella Motoren
    Hommel 9
    7317 BL APELDOORN
    055-3032254
    verkoop@stellamotoren.nl
    Geopend:
    Dinsdag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00
    Zaterdag van 09:00 tot 17:00


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Anti Blokkeer Systeem [ABS], Boordcomputer, Kofferdragers, LED koplamp, LED-Achterlicht, Middenbok, Topkoffer, Topkofferdrager, Valbeugel, Verhoogde ruit, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Stella Motoren
Hommel 9
Apeldoorn
Plan de route
055-3032254
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion