Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 A - 2015

Garantie: Ja
26662 Km
TECH GRAPHITE
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
yamaha - fjr-1300-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

De FJR1300A is de basisuitvoering en heeft voor 2013 een compleet nieuwe elektronica. Zo is de motor uitgerust met ride-by-wire en traction control. De ride-by-wire is in twee standen te zetten. Een T-stand, voor touring, en een S-stand. Die laatste is wat sportiever en zorgt voor een snellere gasreactie. Ook maakt Yamaha handig gebruik van de elektronische gashendel door de motor uit te rusten met cruise control. Daarmee speelt Yamaha in op een van de wensen van haar vooral toer gerichte klanten. Het cruise control werkt in de derde, vierde en vijfde versnelling tussen de 50 en 180 km/u. Vervolgens kan de rijder met een knop op het stuur de huidige rijsnelheid met twee kilometer per keer verhogen of verlagen. Het gebruiken van de rem, koppeling of het gas schakelt het cruise controle direct uit.
De FJR heeft ook een nieuw motorblok. Het enige wat het nieuwe blok deelt met het oude is de cilinderinhoud. Die blijft op 1298cc staan. Verder is alles anders. Het markantste detail is de cilinderwand. Die is rechtstreeks op het carter gemaakt in plaats van op een gewoonlijke cilinderbus. Dit zou de warmteafgifte ten goede moeten komen. Overigens gebruikte Yamaha de techniek al eerder op haar YZF-R6 en R1 sportmodellen.
Volledig verstelbare ergonomie voor extra comfort
De FJR1300-serie heeft een complete reeks gemakkelijk instelbare comfortfuncties voor de beste ergonomie tijdens elke rit. Stel de zadelhoogte en de stuurpositie naar eigen inzicht in. Als de omstandigheden veranderen, wijzigt u met een simpele druk op de knop de windschermhoogte, terwijl u op een warme dag het luchtmanagementsysteem eenvoudig kunt instellen voor extra koele rijwind.

Deze FJR die Motorcity Amsterdam aanbiedt wordt compleet geleverd met de originele topkoffer in de kleur Graphite Grey.
Afbeelding hiervan volgt nog.
Deze van eerste eigenaar nederlands geleverde en onderhouden motor wordt geleverd met drie sleutels en boekjes.

De getoonde prijs is inclusief afleverkosten en 12 maanden BOVAG-garantie (BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij MOTORcity Amsterdam is minimaal voorzien van 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:

- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

Naast alle occasions heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion