Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 N FAZER - 2009

Garantie: Nee
27209 Km
N.V.T
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
yamaha - fz-6-n-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Op zoek naar een sportieve, betrouwbare en comfortabele allround motor? Deze Yamaha FZ6 uit 2009 combineert het beste van twee werelden: het vermogen van een supersport met het comfort van een naked bike. Met slechts 27.209 km op de teller en uitgevoerd in het tijdloze zwart, is dit een zeer nette motor die nog jarenlang mee kan.

De FZ6 is uitgerust met het bekende 600cc viercilinderblok, afgeleid van de R6, wat zorgt voor soepele prestaties onderin en een sportief karakter bovenin. Perfect voor zowel woon-werkverkeer als weekendritten over bochtige wegen.



Belangrijkste kenmerken:



-

Bouwjaar: 2009


-

Kilometerstand: 27.209 km


-

Kleur: Zwart


-

Motorblok: 600cc, 4-cilinder, vloeistofgekoeld


-

Vermogen: ca. 98 pk


-

Versnellingsbak: 6 versnellingen


-

Remmen: Dubbele schijfrem voor, enkele schijf achter


-

Zithoogte: ca. 795 mm


-

Gewicht rijklaar: ca. 210 kg


-

Tankinhoud: 19,4 liter


-

Digitale cockpit met toerenteller, klok en brandstofmeter


-

Comfortabele zitpositie – ideaal voor langere ritten


-

Sportief rijgedrag met voorspelbare handling


-

Betrouwbare Yamaha-techniek





De Yamaha FZ6 is een populaire keuze voor rijders die op zoek zijn naar een krachtige, maar toegankelijke motor. Dankzij het lineaire motorblok en de prettige ergonomie is hij geschikt voor zowel beginnende als gevorderde rijders.

Interesse? Neem gerust contact op voor meer informatie, extra foto's of om een proefrit in te plannen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Blue Bikes Delft
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion