Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 03 ABS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ICE STORM (MLNM
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
yamaha - mt-03-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: YAMAHA MOTOR EUROPE N.V. branche NL KOOLHOVENLAAN 101 1119 NC SCHIPHOL, NL

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven!

De agressieve look van de MT-03 is geïnspireerd op Yamaha's grotere Hyper Nakeds en komt rechtstreeks van de donkere kant van Japan. Zijn roofdierachtige kop met de twee priemende ogen, de goudkleurige upside-down voorvork en de breedgeschouderde brandstoftank onderstrepen de dynamische MT-look voor de ultieme 300.

Maar wat deze lichtgewicht Hyper Naked zo aantrekkelijk en begeerlijk maakt, is het feit dat hij is gebouwd met puur MT DNA, wat betekent dat elke rit een spannende en verslavende ervaring is. Erop uit willen trekken en overal heen rijden. Dit is een motorfiets die graag bereden wordt.



De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTOBECANE
© 2000 - 2025 Motoroccasion