Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 125 ABS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Midnight-Cyan
Vermogen:
11 kW
Teller:
3.287 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
yamaha - mt-125-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Yamaha MT-125 ABS
-1e toelating: 25-04-2024

- Kleur: Midnight-Cyan
- Kilometerstand: 3287 km

Wederom een waanzinnig mooi exemplaar deze Yamaha MT-125 afkomstig van de 1e eigenaresse! Uitgevoerd in de kleurstelling Midnight-Cyan. Subliem onderhouden wat aan alles te zien is en met alle bijbehorende documentatie & sleutels.Voorzien van: 5-inch TFT kleuren display, TCS, Smartphone connectiviteit met MyRide app, bobbins & Alpha Technik korte plaathouder.

Uiteraard staat deze MT-125 rijklaar, opstappen & rijden! 

 

Natuurlijk is inruil mogelijk.

U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Roy Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!

​

Financiering mogelijk zie hiervoor onze pagina.

​






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
Bloemert Motoren
Hoogeweg 18
Staphorst
Plan de route
06-15645000
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion