Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX 560 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
POWER GREY
Vermogen:
35 kW
Teller:
12.808 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
yamaha - tmax-560
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Maak kennis met deze prachtige Yamaha T-MAX Tech Max uit 2022, in uitstekende staat met een zeer lage kilometerstand van slechts 12.808 km.

Deze motorscooter is voorzien van alle luxe en comfort die je zoekt:



- Topkofferrek voorbereid voor een topkoffer

-
Handvatverwarming om je handen warm te houden tijdens koude dagen.

-
Verwarmd zadel voor comfortabele zit, ongeacht het weer.


- Elektronisch verstelbare ruit voor optimale windbescherming en aanpasbaarheid.

-Groot opbergvak onder het zadel voor al je spullen, inclusief helm en meer.


Of je nu woon-werkverkeer doet of graag lange tochten maakt, deze Yamaha T-MAX Tech Max biedt de perfecte combinatie van stijl, prestaties en functionaliteit. Mis deze kans niet om een geweldige motorscooter te bemachtigen die klaar is om jouw rijervaring naar een hoger niveau te tillen.

Prijzen zijn inclusief:
- Afleverbeurt
- Volle tank
- 1 jaar BOVAG Garantie

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zondag & maandag gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
RB Motoren
Weltevreden 24-A
De Bilt
Plan de route
030-2211524
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion