Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 7 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
REDLINE (VRSK)
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
yamaha - tracer-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
EU verantwoordelijke: YAMAHA MOTOR EUROPE N.V. branche NL KOOLHOVENLAAN 101 1119 NC SCHIPHOL, NL

Nu in de showroom bij MotoPort Veldhoven!

Het EU5+ CP2 690 cc-motorblok van de TRACER 7 heeft een lineair koppel dat over het hele toerenbereik tot leven komt voor een indrukwekkende acceleratie. Tegelijkertijd is het chassis helemaal herzien met een grotere stijfheid en een verstelbare upside-down voorvork, zodat je door de betere wegligging door elke bocht kunt snijden.

Het hypermoderne uiterlijk wordt versterkt door de dynamische voorwaartse beweging van het kuipwerk met dubbele LED-koplampen en de geanimeerde positieverlichting. En dankzij de verfijnde zithouding met verstelbare zithoogte, een verbeterd scherm, Y-CCT-gashendel, meerdere rijmodi en cruisecontrol is de TRACER 7 helemaal klaar om elke roadtrip te bedwingen.

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoPort Veldhoven
De Run 5202
Veldhoven
Plan de route
040-2012542
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion