Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 700 ABS - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
45.457 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
yamaha - tracer-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Grote beurt ( incl kleppenstellen ), 3 maanden garantie, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
Handvatverwarming
Hoge touring ruit in hoogte verstelbaar
topkoffer Givi
Middenstandaard

Informatie:
Bij inruil was deze motor aan groot onderhoud toe daarom hebben wij gelijk een 40.000km beurt uitgevoerd waarbij wij ook de klepspeling gecontroleerd en gesteld hebben.
Factuur van eerder beurten aanwezig:
20.000km beurt januari 2022
30.000km beurt Juni 2023
34.837km beurt mei 2024

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jonkers Motoren
Wolput 90
Vlijmen
Plan de route
073-5114938
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion