Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Voor mooie foto's kunt u het beste kijken op: WWW.BLOEMERTMOTOREN.NL
Een uniek exemplaar deze Yamaha Tracer 700 ABS 54KW afkomstig van 1e eigenaar. Kleur icon grey, 1e toelating 03-06-2021, 3004km!!! Voorzien van: Tankpad. Het beste kunt u deze motor ''live'' bekijken, absoluut in nieuwstaat.
Meer info? bel: 06-15645000. Natuurlijk is inruil mogelijk.
We kunnen deze motor ook op 35KW leveren tegen een kleine meerprijs.
Uiteraard kunt u deze motor ook financieren via www.numotorrijden.nl
U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren!
Meer informatie? Bel Rudie: 06-15645000
Bloemert Motoren
Achthoevenweg 14b
7951 SK Staphorst
06-15645000
Opties en Accessoires: Tankpad
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, Vloeistofgekoeld, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11,5:1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 74 pk / 55 kW bij tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, Costant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 142 |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 R17 M/C 58W (tubeless) |
Achterband | 180/55 R17 M/C 73W (tubeless) |
Wielbasis | 1450 mm |
Lengte | 2138 mm |
Breedte | 806 mm |
Hoogte | 1270 mm |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Phantom Blue, Nimbus Grey, Tech Black |
Beschrijving | |
Bij Bloemert Motoren in Staphorst kunt u terecht voor de inkoop en verkoop van motoren. Met meer dan 20 jaar ervaring op motorgebied, zijn wij voornamelijk gespecialiseerd in Japanse motoren zoals o.a.: Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha.
Bloemert Motoren beschikt over een breed assortiment gebruikte motoren, varierend van custom tot sport. Alle motoren worden met servicebeurt afgeleverd. Motoren vanaf 3000,- euro worden standaard met garantie verkocht, (tenzij anders overeengekomen).
Bezoek op afspraak (ook 's avonds en in het weekend).
Wij verkopen uitsluitend motoren in originele en goede staat van onderhoud. Bezorgen van motoren is ook mogelijk in geheel Nederland. Inruil van alle merken motoren is natuurlijk mogelijk bij ons.
 | Staphorst, Overijssel |
 | 06-15645000 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken