Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
MIDNIGHT BLACK
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: You Warranty (3+2)
EU verantwoordelijke: YAMAHA M.E. Branch Benelux Bellsingel 2 1119 NV SCHIPHOL-RIJK, NL 020-6546000 YMBNL_BankAdministration@yamaha-motor.eu

Met Yamaha's beroemde Deltabox-chassis en de bijna legendarische CP3-motor in het hart is het geen verrassing dat de TRACER 9 de sport touring-klasse blijft herdefiniëren. Met het DNA van Yamaha als rode draad is de TRACER 9 een sportmotor wanneer je dat wilt, terwijl je je net zo goed thuis voelt op toertochten met een passagier en bagage. Volledig instelbare vering, schakelbare rijmodi en met een model met Yamaha’s Automated Manual Transmission (Y-AMT) brengt de TRACER 9 een nieuw niveau van aanpassingsvermogen en opwinding naar de middenklasse.

* De prijs van de motor is een ALL-IN prijs dus inclusief €500,- rijklaar maken, €59.05 kentekenleges en 5 jaar fabrieksgarantie.
*Proefrijden meestal mogelijk, bel 0162-427617 voor een afspraak.
* van Meel Motoren is makkelijk bereikbaar en direct aan de snelweg A59 gelegen. Wij zijn Yamaha exclusief dealer maar u kunt natuurlijk voor nagenoeg elk merk bij ons terecht voor u aanschaf, inruil of uw onderhoud. Uw motor is in onze professionele werkplaats in goede handen en zoekt u een nieuwe outfit is de slagingskans groot in onze REV`IT super XL STORE. Kortom genoeg redenen om onze showroom eens te bezoeken en kennis te maken met ons enthousiaste Team, al is het alleen maar voor lekkere koffie !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Meel Motoren
Brieltjenspolder 26
Made
Plan de route
0162-427617
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion