Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 900 GT - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
.
Vermogen:
84 kW
Teller:
29.214 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
yamaha - tracer-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Afmetingen (LxB): 216 x 85 cm
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 3

Yamaha Tracer 900 GT uit 2018, zeer nette staat.

Yamaha MT09 Tracer 900 GT ABS BJ 2018


- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 29214 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 847 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 208 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 216 cm
- Breedte: 85 cm
- Aantal sleutels: 3


Comfort

- Cruise control

Exterieur

- LED koplampen
- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Zijkoffers


? Yamaha Tracer 900 GT
? 2018 Bj 
? 29214 Km 
? Nieuwstaat
? Garantie 6 Maanden 
? Bezorging aan huis mogelijk
? Tenaamstellen gratis 
? Proefrit mogelijk 
? Elke dag geopend op afspraak
? Inruil mogelijk 
 
? Geen onverwachte afleverkosten
? Volle tank benzine + afleverbeurt inbegrepen
? RDW erkend 
 
? Motorservice de Zeeuw
? Knibbelweg 73E5 
? 2761JC Zevenhuizen
? Motorservicedezeeuw@gmail.com
? 06 - 555 299 09 
? www.motorservicedezeeuw.nl 

? Volg ons op Instagram Motorservice_dezeeuw 
? Uw droommotor is dichterbij dan u denkt !

Motorservice De Zeeuw
Knibbelweg 73E-5
2761JC Zevenhuizen
06 55529909
motorservicedezeeuw@gmail.com



We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Cruise control, LED koplampen, Windscherm, Zijkoffers, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorservice de Zeeuw
Knibbelweg 73 E 5
Zevenhuizen
Plan de route
0655529909
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion