Nieuwsbrief:

YAMAHA  X MAX 300 ABS - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
SONIC GREY
Vermogen:
Teller:
1.801 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
yamaha - x-max-300-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024
EU verantwoordelijke: Yamaha Motor Europe Branche Benelux Bellsingel 2 1119 NV Schiphol-Rijk, NL 020-6546000

Zoek je een stijlvolle, krachtige en comfortabele scooter voor zowel stadsverkeer als langere ritten? Dan is de Yamaha XMAX 300 (2024) dé perfecte keuze. Deze premium motorscooter combineert een modern design met uitstekende prestaties, geavanceerde technologie en veel gebruiksgemak.

Belangrijkste specificaties:

Motor: 292 cc, vloeistofgekoelde ééncilinder, Euro 5

Vermogen: ca. 28 pk (20,6 kW) bij 7.250 tpm

Koppel: 29 Nm bij 5.750 tpm

Transmissie: Automatisch (CVT)

Rijklaar gewicht: ca. 183 kg

Zithoogte: ca. 795 mm

Tankinhoud: 13 liter

Uitrusting & features:

Nieuw 4,2” TFT-display + 3,2” LCD met smartphoneconnectiviteit via de Yamaha MyRide-app

Traction Control System (TCS) voor extra veiligheid

LED-verlichting rondom – goed zichtbaar én modern

Ruime opbergruimte onder het zadel (geschikt voor twee integraalhelmen)

Sleutelloos startsysteem (Smart Key)

Instelbaar windscherm en stuurpositie

De XMAX 300 is de ideale metgezel voor forenzen, kilometervreters of recreatieve rijders die het comfort van een scooter willen zonder in te leveren op prestaties of uitstraling. De 2024-versie biedt bovendien een strak nieuw design en verbeterde connectiviteit.

Waarom kiezen voor de XMAX 300?

Sportieve looks met premium afwerking

Zuinig én krachtig

Rijk uitgerust met moderne technologie

Comfortabel voor zowel solo als met passagier

Kortom: de Yamaha XMAX 300 uit 2024 is een slimme en stijlvolle keuze voor wie mobiliteit, luxe en betrouwbaarheid wil combineren in één praktische én plezierige motorscooter.Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Wij maken het financieren van jouw nieuwe motor eenvoudig in samenwerking met diverse financieringspartners. Zo kunnen wij voor iedereen een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 

Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum West
Smederijstraat 2
Naaldwijk
Plan de route
0174-440771
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion