Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 Z SUPER TENERE - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
.
Vermogen:
81 kW
Teller:
136.609 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Fabrikant: I.G. Hoogendijk Jan Tinbergenstraat 8-b 2811DZ Reeuwijk, NL ivo@technoservicehoogendijk.nl

Hallo hierbij verkopen wij deze Yamaha XT1200Z Supertenere ABS uit 2010 met 136.609KM op de teller


Toppertje met wat meer km

Schade vrij met wat minimale gebruikerssporen rijd super remt fel en voorzien van diverse upgrades en nieuwe onderdelen:


Gloednieuwe:
-Voorband
-Achterband
-Voorremschijven beide
-Voorremblokken beide zijde


Opties en Accessoires:
-ABS
-2 delige kofferset
-Valbeugels
-Verstralers
-Donker windscherm
-Skidplate
-Koplamp beschermer
-Handkappen

Zeer scherp geprijsde fiets met wat ervaring prijs is inclusief koffers

*Bij starten moet de kettingspanner even wakkerworden zoals alle XT's

Wat Bied HoogendijkMotorenReeuwijk u:

- Super scherp geprijsde motoren
- Inruil mogelijkheid tegen handelsprijs
- Aan huis leveren*
- Terugkeuren motoren A2 indien mogelijk*
- Afleverbeurten naar wens van de klant
- Kom gezellig kijken de koffie staat klaar!

Bij Ons kan je ook finacieren zowel zakelijk als prive

Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

*Vraag naar de voorwaarden, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie hebben wij zo zorgvuldig mogelijk opgemaakt, maar door de grote hoeveelheid motoren kan er soms een afwijking zijn. Vraag ons daarom altijd even bij twijfel!. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

Openingstijden:
(Bel altijd even voor een afspraak)

Maandag: 9:00 Tot 17:00
Dinsdag: 9:00 Tot 17:00
Woensdag: 9:00 Tot 17:00
Donderdag: 9:00 Tot 17:00
Vrijdag: 9:00 Tot 17:00
Zaterdag: 10:00 Tot 16:00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Jan Tinbergenstraat 8b
Reeuwijk
Plan de route
0682043106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion