Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  XV 1900 A MIDNIGHT STAR - 2008

Garantie: Ja
49080 Km
MAROON
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
yamaha - xv-1900-a-midnight-star
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2008

Super nette NL geleverde Tour classic
uitvoering van de Midnightstar 1900
met zwarte motorblok. Deze vol
geladen Tourer kom je niet vaak tegen
in de KMS uitvoering.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bagagerek, Detachable Windscreen, Hak/teen schakelen, Kofferset, Sissybar, Tour Classic, Valbeugels, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion