Nieuwsbrief:

YAMAHA  YZF R7 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE/MIDNIGHT BLACK
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
yamaha - yzf-r7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Garantie: Yamaha garantie 5 jaar

Het levendige 689 cc CP2-motorblok met A&S-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een opwindende en lonende rijervaring op het circuit en op de weg. Afgewerkt in een nieuwe generatie Icon Blue-kleur en -graphics, heeft het supersmalle aerodynamische kuipwerk een stoer 'twin-eye'-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De scherpe achterkant en de brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het DNA van de R-serie, terwijl de remmen en wielophanging van de R7 met hun hoge specificaties zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.

Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt.

= Bedrijfsinformatie =

.
WIJ HEBBEN VASTE VERKOOPPRIJZEN, ECHTER WEL INCLUSIEF KOSTEN RIJKLAAR MAKEN, KLEINE BEURT, 12 MAANDEN VOLLEDIGE BOVAG GARANTIE (indien van toepassing), TENAAMSTELLING, VOLLE TANK EN 10 DAGEN GRATIS ALL-RISK VERZEKERING (Niet op scooters). MOTOREN ONDER DE 3000,- EURO WORDEN VERKOCHT ZONDER BEURT, GARANTIE EN IS INRUIL NIET MOGELIJK.
.
ALS U SERIEUS BELANGSTELLING HEEFT VOOR EEN MOTOR KUNNEN WE VIA E-MAIL AL EEN HELEBOEL SAMEN AFSTEMMEN OVER EEN EVENTUELE INRUILMOTOR, OP HET MOMENT DAT WE OVER DE INRUILPRIJS EENS ZIJN, PLANNEN WIJ MET U EEN AFSPRAAK IN OM DE MOTOR TE KOMEN BEKIJKEN EN EVENTUEEL EEN PROEFRIT TE MAKEN. BEL ONS VOOR EEN AFSPRAAK OP 0522-443820 (DOORKIESNR.1)
.
GEBBEN MOTOREN is de grootste Yamaha-exclusief dealer van Nederland met een historie die teruggaat naar 1936.
Bijna het hele segment nieuwe Yamaha's voor de weg (tevens als demo), cross, enduro, atv en bromfietsen staat op voorraad. Gebben onderscheidt zich door zijn zeer klantvriendelijke en service gerichte manier van werken waarin bijna niets onmogelijk is en wij zorgen daardoor voor zorgeloos rijplezier. Kijk zeker een keer op onze site www.gebbenmotoren.nl naar onze grote voorraad kwaliteits occassions van alle merken en eventuele aanbiedingen in onze goed uitgeruste werkplaats , zeer uitgebreide kledingshop en onderdelen/accessoires afdeling. Graag tot ziens ook al is het alleen voor een lekker bakkie koffie.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Gebben Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion