Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 FACTORY - 2025

€ 14.349,- € 14.849,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
aprilia - tuono-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Aprilia Tuono 660 Factory! 

Nu in de Aprilia Days Sale! Ontvang tot 31 mei 2025 maar liefst €500,- korting bij aanschaf van deze motorfiets. Dus tot 31 mei 2025 kost deze motor €14.349 ipv €14.849,- !

De Tuono 660 Factory komt voort uit een absolute obsessie om de spanning van het circuit naar de weg te brengen. Hij heeft een uitzonderlijke vermogen-gewichtsverhouding dankzij een gewicht van slechts 181 kg in combinatie met een tweecilinder die 105 pk levert. De geavanceerde aerodynamica met dubbele kuip zorgt samen met het aluminium frame met dubbele veerpoten en de verstelbare Öhlins-vering voor precisie, stabiliteit en controle, zelfs bij hoge snelheden. Het a-PRC (Aprilia Performance Ride Control) elektronicapakket versterkt de positie van de Tuono 660 Factory als ultieme uiting van prestaties en pure rijplezier in het middengewicht segment.

De Dark Banshee-kleurstelling is ontworpen om het agressieve karakter van de Tuono 660 Factory te benadrukken, met een mix van matte en glanzende kleuren die de aerodynamische elementen van de motor benadrukken en een waarschuwingssignaal afgeven aan iedereen die in de buurt durft te komen. Het tweekleurige zadel voegt een extra vleugje exclusiviteit toe, terwijl de zitpositie ook ideaal is voor stedelijke omgevingen zonder afbreuk te doen aan zijn aangeboren sportieve DNA, zodat hij altijd klaar is om zijn volledige potentieel te ontplooien. Geïnspireerd door de schaduw van een haai, blijft hij aan de zijkanten donker en onopvallend, maar wanneer hij overhelt, laat hij levendige, agressieve kleuren zien, klaar om te pronken met zijn authentieke Factory kenmerken.

De Tuono 660 Factory is uitgerust met een Euro 5+ tweecilindermotor die maar liefst 105 pk levert bij 10400 t/min, met een maximumkoppel van 70 Nm bij 8400 t/min. Deze dynamische en explosieve vermogensafgifte blijft soepel en gecontroleerd, dankzij het Brembo remsysteem en de geavanceerde Öhlins-vering. De afstelling omvat een NIX 30 voorvork met 43 mm veerpoten, terwijl de STX 46 schokdemper is voorzien van een geïntegreerd reservoir. Beide units zijn volledig instelbaar voor rebound, compressie en veervoorspanning. Zodra je in het zadel zit, zijn er geen excuses meer - alleen pure prestaties om het beste uit elke weg en elke bocht te halen.

De Aprilia Tuono 660 Factory is ontworpen voor maximale controle en plezier op de weg. Het geavanceerde a-PRC (Aprilia Performance Ride Control) pakket omvat Launch Control voor een bliksemsnelle start, terwijl het multi-map Cornering ABS zorgt voor optimale remprestaties, zelfs wanneer je overhelt in de bocht. De elektronische Ride-by-Wire- gashendel verbetert het reactievermogen, terwijl de verlichte stuurbediening en het 5" TFT-display zorgen voor een haarscherp zicht onder alle omstandigheden.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion