Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GT - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Grijs
Vermogen:
66 kW
Teller:
66.414 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
bmw - f-800-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW F 800 GT
Bouwjaar 2014
Kenteken: 36-MD-TP
Kleur: Donker grijs 
Km stand: 66414

Nieuw binen, BMW F 800 GT van 2de eigenaar ( sinds 2016 in bezit) en 50.000 km gereden altijd dealer onderhouden bij Motorplaza, reeds voorzien van nieuwe riemen. 

0386 Handleiding nederlands
0416 ESA
0430 Veiligheidspakket
0431 Uitrusting pakket 1
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0539 Boordcomputer
0590 Richtingaanwijzer LED wit
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenbok
0650 ASC
0681 Kofferhouder links/rechts
0775 Zitbank comfort

  • Geadverteerde prijzen zijn inclusief benodigd onderhoud volgens schema van de fabrikant. U heeft dus geen bijkomende kosten!

    Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.

    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering en/ of verzekering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792
    Whatsapp 06-251 251 48

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.00
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Zwolle
George Stephensonstraat 5
Zwolle
Plan de route
0384608792
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion