Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS - 2005

Garantie: Ja
40751 Km
Wit
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
bmw - r-1200-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BMW R 1200 GS – 2005 – 40.751 km – Goed onderhouden en rijklaar bij aflevering

Te koop aangeboden: een betrouwbare en veelzijdige BMW R 1200 GS uit 2005, met een kilometerstand van slechts 40.751 km. Deze motor staat bekend om zijn comfortabele rijeigenschappen, krachtige boxerblok en degelijke bouwkwaliteit.

🛠️ Onderhoud en aflevering
Bij aflevering wordt de motor voorzien van een grote onderhoudsbeurt én een nieuwe set banden. Zo kun je direct zorgeloos op weg.

🛡️ Garantie
Je krijgt 3 maanden garantie, met uitzondering van het ABS-systeem.

⚙️ Af-fabriek uitgerust met o.a.:

  • ABS

  • Handkappen

  • Kofferdragers

  • Verhoogd kuipruitje

De motor wordt in nette staat afgeleverd en is ideaal voor zowel woon-werkverkeer als lange toertochten.

📍 Samengevat:

  • BMW R 1200 GS

  • Bouwjaar: 2005

  • Kilometerstand: 40.751 km

  • Grote beurt + nieuwe banden bij aflevering

  • 3 maanden garantie (excl. ABS)

  • Diverse fabrieksopties

  • Rijklaar

Interesse? Neem gerust contact op voor meer informatie of een proefrit!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorshop Fransen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion