Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE TRIPLE BLACK - 2019

Garantie: Ja
35300 Km
BLACK STORM METALLIC/DARK SLATE METALLIC MATT/AC
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
bmw - r-1200-gs-adventure-triple-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Modelcode: K51
Typenummer: 0A02

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 152 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer, Boordcomputer Pro (0221), Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Hill Start Control (0204), Keyless Ride (0193), Kofferdragers aluminium (0680), LED-koplamp (0192), LED mistlichten voor (0562), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Leading shoe" betekent: Oplopende remschoen. Bij een simplexrem is een van de twee schoenen oplopend (tegen de draairichting van de trommel in) en de ander lossend (met de draairichting van trommel mee). Trommelrem waarbij twee remschoenen door een eigen nok worden bediend. Ook wel afgekort als 2LS. Op die manier worden beide remschoenen tegen de draairich­ting van de trommel ingeduwd. Hierdoor kan harder worden geremd dan bij een *simplex-systeem, dat gebruikt maakt van een oplopende en een lossende schoen. Een two leading shoerem wordt ook wel *duplexrem genoemd. Dergelijke remmen worden nu hoofdzakelijk nog toegepast op cross- een trial- modellen. Algemeen wordt nu gekozen voor schijfremmen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion