Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS - 2013

Garantie: Ja
27890 Km
THUNDER-GREY ME
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
bmw - r-1200-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2013
Garantie: Afl pakket meerprijs

Bomvolle BMW R 1200 GS met een lage KM stand.

Verder is de motor voorzien van een topkoffer, mistlampen, Donker windscherm, Valbeugel en nog veel meer opties af fabriek.

Speciale uitvoeringen af fabriek:
0190 ASC+ rijmodi
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0202 Dagrijlicht
0221 Boordcomputer Pro
0230 Comfort-pakket
0239 Dynamik-Paket 2
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0350 Uitlaatsysteem verchroomd
0377 Aanwijzingsschild Urgentiedienst
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0681 Kofferhouder links/rechts
0776 Stoel bestuurd. lag

Achteraf ingebouwde speciale opties:
0562 Extra koplamp

De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.

Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoPort Veldhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion