Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK STORM METALLIC 2 (ZWART METALLIC)
Vermogen:
125 kW
Teller:
14.750 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: K69
Typenummer: 0P11

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 227 km/u
Afmetingen (LxBxH): 216 x 85 x 146 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
BOS Performance SSEC CU einddemper, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bagagerek (0665), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Connected services, Cruise control (0538), Dynamic ESA Pro (019C), Dynamic pakket (0235), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Fabrieksgarantie, Handkappen (0589), Hill hold functie, Hoge buddyseat (0792), Hoog windscherm (0553), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplampen adaptief, LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rode bies op standaard zwarte velgen (0276), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion