Nieuwsbrief:

BOSS HOSS  ZZ4 SS - 1997

Bouwjaar:
1997
Kleur:
BLAUW/GRIJS
Vermogen:
257 kW
Teller:
3.001 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
boss-hoss - zz4-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Boss Hoss BHC-2 ZZ4
Bwj: 06-1997
Km stand: 3001 km
Motor: 5700 cc met 350 pk (standaard)
1 versnelling
Blauw/grijs van kleur
Origineel in NL geleverde motor
Super charger
Prijs: 24.950,-
 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion